4A:8.15-9.15 (17/01/2010) AHAD | هاري/تاريخ/ماس/كلس |
ختم القرءان | بيدع |
SURAH YUNUS, JUZUK 11 | تاجوق |
AYAT 26-42 (M/S:212-213) | كماهيرن |
موريد دافت ممباج دعن بتول دان لنجر | اوبجيكتيف |
كورو ممفردعركن باجاءن | اكتيۏيتي / ستراتكي |
موريد معيكوت باجاءن كورو (BIG) | |
موريد يع لمه ممباج إقراء | |
كورو ممفربتولكن باجاءن موريد | |
تلقي مشافهة | |
ممبوات كرجا برتوليس | |
منجينتاءي بهاس القرءان | نيلاي مورني |
مصحف القرءان عثماني | بي.بي.عيم |
- 90% murid dapat membaca dengan betul | ايمڤق |
4D:9.45-10.15 (17/01/2010) AHAD | هاري/تاريخ/ماس/كلس |
Pemulihan jawi | بيدغ |
Mengenal dan menggunakan tanda baca dalam ayat pendek | تاجوق |
Tanda Noktah (.) | كماهيرن |
Murid dapat: 1) Mengenal tanda baca noktah 2) Membaca ayat yang mengandungi tanda baca noktah denagn intonasi yang betul 3) Membina ayat yang mengandungi tandabaca noktah secara lisan | اوبجيكتيف |
1) Bersoal jawab mengenai tanda baca noktah dari kad imbasan yang ditunjukkan | اكتيۏيتي / ستراتكي |
2) Latih tubi membaca ayat yang mengandungi tanda baca noktah | |
3) Murid membina ayat yang mengandungi tanda baca noktah secara lisan dengan bimbingan guru | |
4) Guru mempamerkan kad ayat yang telah dipelajari | |
5) Murid membaca ayat yang mengandungi tanda noktah dengan intonasi yang betul | |
6) Murid menulis ayat yang mengandungi tanda noktah dalam buku latihan | |
Rajin menuntut ilmu | نيلاي مورني |
kad ayat, kad perkataan dan lembaran | بي.بي.عيم |
- 50% daripada murid dapat membaca ayat dengan betul melalui bimbingan guru | ايمڤق |
No comments:
Post a Comment