1A: 7.45 - 8.15 (30 m)
1D: 8.45 - 9.45 (60 m) 1B: 10.15 - 11.45 (90 m) |
هاري/تاريخ/ماس/كلس
|
1) Al-Quran (Iqra' 5 m/s:22-23) 1.1) Bacaan
|
بيدع
|
1.1.4 ) Membaca kalimah/potongan ayat dan ayat pendek yang mempunyai pelbagai baris dan tanda
|
Standard Kandungan
|
1.1.4.3 ) Membaca ayat yang mengandungi tanda bacaan panjang lebih daripada 2 harkat (Iqra' 5 m/s:9) |
Standard Pembelajaran
|
Murid dapat :
1) Mengenal tanda bacaan panjang lebih daripada 2 harkat
2) Menyebut dan membaca kalimah yang mengandungi tanda bacaan panjang lebih daripada 2 harkat dengan betul
3) Membaca kalimah, potongan ayat yang mengandungi tanda bacaan panjang lebih daripada 2 harkat dengan betul dan fasih |
اوبجيكتيف
|
1. Talaqi dan musyafahah secara kumpulan
|
KAEDAH
|
2. Latih tubi membaca kalimah secara kelas
| |
3. Tasmik bacaan secara individu
| |
1) Menulis kalimah dengan betul
2) Tasmik bacaan
|
PENTAKSIRAN
|
بي.بي.عيم
| |
- % daripada murid dapat menyebut dan membaca dengan betul
|
ايمڤق
|
Sunday, May 20, 2012
21 MEI 2012 (ISNIN)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment